HEMRIK

 

Ägarna till RBE ville utveckla verksamheten och började då tänka lite annorlunda, de insåg att husen som står på platserna är ganska ointressanta utan människorna som finns där.

Istället för att göra som vanligt och bara leta upp en markplätt, en arkitekt och sedan hoppas på att sälja till högstbjudande, så valde de att tänka i nya banor och lade fokus på människorna och samhället. De försökte lista ut vad just Norrtälje saknar, därefter skapades varumärket Hemrik.

Detta arbete leddes av lilla brogatan med målet att etablera ett nytt bostadsvarumärke och identifiera en marknadsstrategi, som också innefattar ett positioneringsarbete.

Hemriks vision är att vara en bostadsbyggare som med ett ledande samhällsengagemang skapar nytta för hela småstaden.

Lilla Brogatan arbetar med att marknadsföra det nya konceptet. Vilket innebär produktion av bland annat: broschyr, byggskyltar, tygpåsar, konton i olika sociala medier, och kampanjer både digitalt och print.

Pin It on Pinterest